On niin ihanaa!

Miten voikin olla näin? Ihanku olis joku koiranpentu joka pissaa ilosta kun näkee isäntänsä pitkästä aikaa! ilon pissa meinaa lentää ku miettiiki sen näkemistä!!! Jotenki se innostaa mua ja on niin siistiä!

Jos joku kysyy että saako mitä haluaa js todella sitä haluaa niin kyllä!!! mä kokeilin ja onnistuin kaikessa mitä halusin! tarvitsin kipeästi rahaa velkoihin, mutta halusin pitää myös hauskaa, halusin ja halusin ja halusin!!! halusin vain muutamaa asiaa, rahaa, laturin, pilveä ja hauskanpitoa hyvässä seurassa! ja juuri tuossa järjestyksessä kolmen päivän ajan. uskon että se on taikaa! mutta ketä vain pystyy siihen! mikään ei tule haluamalla, mutta jos todella haluat, niin saat kyllä :)  kaikki on niin mahtavaa, elämä on ihanaa jeah. mun mielestä tää on hienoin asia mun koko elämässä. intohimo joka ajaa tekemään hienoja juttuja elämässä! oon ilonen tästä onnesta! paljon rahaa a lähtö ihan mihkä vaa yhtäkkii. ja tietenkin sen rakkaimman luokse <3