Oon saanu taas energiani takas. Mul alko menkat ja ne olikin tosi pahasti myöhässä. Mutta ihmeellisintä oli erään ihmisen positiivinen energia josta sain taas voimaa ja energiaa.

Oli perjantai yö ja katselin youtubesta videoita ja mulle vaan soitellaan kännissä jostai clubeilta kävelymatkojen päästä et tuu tänne! Mä olin perunu treffit ja päättäny jäädä kotiin lepäilemään kun olen ollut kipeänä ja nyt tosiaan väsytti niin paljon eikä haluttanut mikään. Tuntui kuin olisi ollut ihan sumussa ihan jumissa ja kaikki energia olis pysähtynyt paikoilleen. Ei mitään intoa tehdä asioita. Mutta nyt se palaa taas ja nuhakin helpotti.

Perjantai illan vietin katsellen kaikennäköistä youtubesta maan ja taivaan väliltä. Halusin kuumeisesti löytää ihmekonstin jolla parantaa flunssan. Mitään kunnon tietoa ei ollut, mutta söin edelleen C- ja D-vitamiinit päivittäin. Joten tein kuin pitääkin, mutten  syönyt kun ei tehnyt mieli mitään.

Olin Facebookissa julistanut että haluaisin elämäni olevan vain pelkkää unta. Halusin että herään siitä unesta, tästä elämästä. Unissani oli syvimmät toiveeni joita en tuntenut tässä elämässä toteutuvan. Mutta jos oikeasti toivot syvällä sisimmissäsi, niin se tuleva tapahtumaan. Ja taas elämä näyttää ja huuhtoo käsitykset ja näkemykset elämästä ja todellisuudesta.

Juhana oli soitellut mulle jo monia kertoja pitkin yötä enkä millään olisi jaksannut vastata, mutta vastasin sitten kun olin jo yhdelle bilettäjälle vihreää luuria painanut.

Sekin halusi että tulen bilettämään ihan johonki lähelle sen ja Nikon kans. Mutten vaa jaksanut ja olin päättänyt olla vaan yksin rauhassa.

Jätkät murtautu mun alaovesta sisään, ne hullut! No, ensijärkytyksen ja vitutuksen jälkeen naurettiin vaan ja mietin vain kuinka hassuja noi jätkät on. Mukavimpia vieraita mitä mulla on koskaan ollut. Juhanan tapasin kun se ja sen frendi tartti joskus yöpaikkaa keskustasta. Tarjosin yöpaikan, ja mulla natsas Juhanan kaa hemmetin hyvin. se on kyl suloinen otus. Nuori vain 19-vuotta ja sex-pack jota monet kadehtis! Ensiapuhoitaja, ooh miten seksikästä!! :D

Juhana sit yritti siinä lähennellä ja mua ei olis voinu vähempää kiinnostaa. mut oli kiva istuu sen sylissä. Siinä ku istuin ja juteltii yhtien savujen jälkeen alkoi tuntua kuin olisin unessa. kello oli neljä yöllä ja musta tuntui vähä epätodelliselta kun ne jätkätkin oli siinä mun vieressä. Aloin suudella Juhanan kaulaa ja halusin vaan halata sitä ja osottaa sille mun syvintä rakkautta ja huolenpitoo. Mietin sitä unta jossa olin tuntenut suurta ykseyttä ja jossa syvimmät toiveeni kävivät toteen, unessa. Ja nyt tunsin juuri sen tunteen.

Me päätettiin mennä nukkumaan ja kävimme Juhanan kanssa vierekkäin yhteiselle patjalle kun sen kaveri sai nukkua sohvalla. Olin juuri laittanut jotain rauhallista musaa soittamaan youtubeen kun jätkä alkaa taas kähmiä mua. laittoi kätensä mun pikkuhousuihin ja alkoi sivellä mun märkää alapäätä. En enää estellyt ja halusin että se jatkaa. :) Se tiesi että sen kaveri varmaan katsoo meitä mutta eise sitä häirinnyt ollenkaan. Sehän oli kännissä, ne molemmat varmaan oli enemmän tai vähemmän. Sitten se laittoi yhden sormen sisään ja vielä toisenkin ja se runkkas mua ihan tosissaan ja se näytti tykkäävän siitä. Tollasta huomiota en ollu saanut pitkään aikaan. Tollasta nautintoa joka ei oo röyhkeää, itsekästä vaan täysin vilpitöntä ja luonnollisen tuntuista. Ei tuntunut siltä kuin se olisi yrittänyt käyttää mua hyväkseen, se oli kaikkein tärkein laukasija. Joku todellakin haluaa tehdä mulle hyvää eikä luovuta niinkuin kaikki muut aina luovuttaa kun on niin huono itsetunto. mä tykkään juhanasta, se on tasapainoinen ihminen sellaisia lisää kiitos! Yksi parhaimmista tyypeistä jonka tapasin tänä vuonna!!

Palaan siihen tilanteeseen. Joku pystyy siis todellakin noin vilpittömästi antamaan mulle suunnatonta hyvää ja vielä kaverinsa silmien edessä. Siinä oli kyllä hyvä esimerkki hyvästä seksistä kaverille. Me ei harrastettu seksiä seksiä, mutta otin siltä suihin kun olin saanut orgasmin ja ejakuloinut. Ja juuri tolla tavalla haluankin saada. Ei pidä unohtaa millasesta seksistä oikeasti tykkää. Kyl mulle masturbaatiolla on suuri osa hyvässä seksissä ja usein miehet sivuaa sen kokonaan tai kuvittelee että suuseksi on osoitus hyvistä seksitaidoista. Ei ole todellakaan. Olen vain kerran saanut hyvää suuseksiä. Yhden ainoan kerran olen saanut orgasmin kun mies on antanut mulle suuseksiä, ja vain silloin todella nauttinut siitä. Kyllä persekin on nuolemisen arvoinen ja niin suurta nautintoa siitä saa.

Kyl tää elämä on hyvän seksin arvonen joten kyl mä haluan tästä lähin päättää millasta seksiä haluan enkä tyytyä vain osaani. Oli jo alkanut tuntumaan vanhalta ja ryppyiseltä, kuin ei muka kelpaisi vaikka mulla hyvä kroppa onkin ja seksikäs kuin mikä sen oon kuullut satoja, ja satoja kertoja. Et sellasta. Tykkään kyl skorpppareista jotka on yhtä kivoja ku toi jätkä :)