Puhelu joka kesti 2 minuuttia ja 22 sekuntia

(en muista koko puhelua, olin savuissa)

Haloo?...Haloo?

Anteeks, mikä sun nimi oli?

Enmä sanonut mun nimee?

(pahottelee ja tajuaa että nimen kysyminen ei välttämättä ole sopivaa eikä kysy uudestaan eikä esittele itseään) kysyy mitä palvelua olis tarjolla

kerron hieronnasta ja paljonko maksaa

kysyy miltä näytän.

Hoikka tyttö, luomutissit.

Entä runkkaatko?

kaikki paikat hierotaan

Entä saako tissienväliin laueta?

ei.

(hiljaisuus)

no hieroksä alasti?

hieron vähissä vaatteissa, se on eroottista hierontaa.

kitos moi

Annoin luurin.


mä en pystyis ikinä jos mulla ois sormus ni ehottelee rumia jollekki tai kosketella toista intiimeiltä alueilta ilman toisen lupaa. tosi ällöttävää. mä voin kyllä runkata toista kumihaskoilla mutten kyl haluu koskee sen ihmisen intiimialueille paljain käsin. jokainen jolla on sormus on naimisissa. sitä se sormus tarkoittaa, avioliittoa ja rakkautta. mutta en usko enää siihen. ei siinä ole järkeä kun noin löyhästi sopimusta rikotaan. mä en ole naimisissa, vielä, mutta ansaitsisin sen sormuksen ennemmin kuin moni mies. yks mies vaa ehotteli vielä hieronnan jälkeen tekstarilla että ensikerralla ottaisin pikkarit pois. hyi vittu mikä paska jätkä se on vaimoonsa kohtaan! JOS JOKU SYYTTÄÄ HUORIA HUORAAMISESTA NII HYI VITTU MINKÄ PETOKSEN MIES VOI VAIMOLLENSA TEHDÄ! ja nyt mä sen vasta tajuan. kiva lukea lehdistä joka päivä kuinka taas joku fudistähti petti vaimoaan. ja katsokaapa kuinka kauniita ne vaimot on!! mutta silti miehet pettää!! ihan saatanasta!! mä en ole koskaan pettänyt parisuhteessa.